Nog 5 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van brainshare2014 - WaarBenJij.nu Nog 5 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van brainshare2014 - WaarBenJij.nu

Nog 5 dagen voor vertrek

Door: Maarten Limburg

27 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Salt Lake City

Nog 5 dagen en dan vliegen we naar Salt Lake voor de 2014 editie van de Brainshare! Ik en Nick hebben de eer om dit jaar Realopen IT te vertegenwoordigen :-) Na het lezen van vorige verslagen hoop ik niet dat ze daar nog vooroordelen hebben over die lui uit Delft....

Langzaam slaat de stress nu toe, Nick heeft zijn koffer al bij de voordeur staan en Joke begint nu dagelijks te informeren of ik alles wat ik nodig heb al in huis gehaald heb :-)

• 28 Oktober 2014 - 09:45

Johan Steenks:

Ha Collega's,

het gaat idd nu erg opschieten. We verwachten van jullie natuurlijk minimaal dezelfde verslaglegging als tijdens onze bezoeken ;-)
    Alvast succes met de voorbereiding en vergeet je verloopstekkers, cross-kabels, utp-kabels, router, switch, verlengsnoeren, diverse adapters, extra harddisk, usb-sticks en visitekaartjes niet!

Suc6

• 28 Oktober 2014 - 19:47

Rene Van Steenis:

Mannen,

ik neem morgen voor Maarten een verloopstekker voor de stroom mee. Die ga je echt nodig hebben!

Gr.
    Rene