Laatste dag alweer - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van brainshare2014 - WaarBenJij.nu Laatste dag alweer - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van brainshare2014 - WaarBenJij.nu

Laatste dag alweer

Door: Maarten

07 November 2014 | Verenigde Staten, Salt Lake City

Vandaag dag 3, de laatste dag Brainshare. Er staan 2 ATT's op het programma, entitlements & onboarding en ja ik ga het nogmaals proberen, Access review

Het onboarding proces zal ik op een avondje uitleggen, kunnen we gelijk uitzoeken wat wij ervan willen gebruiken.

Access Review lijkt beetje op ID Reporter :-) Sleep 2 systemen binnen in een database en maak er rapportages mee. Natuurlijk is dit meer, sorry Johan. Dit systeem leest de authorisaties uit IDM, als er tenminste met roles wordt gewerkt, en vergelijkt dit met gegevens uit de applicatie. Verschillen worden gerapporteerd en men kan vanuit het rapport herstel acties starten.

Gauw nog even een leuk gepresenteerde sessie over SSL en dan is daar het grote afsluit feest met de Los Lonely Boys! Geen duizenden bezoekers maar eerder 400 ofzo. Wel gezellig, de hele NL clan (waarom zijn er zoveel hollanders) is aanwezig. Na het feestje eten bij de red-rock, we ontmoeten een vrouw die uit India is gevlucht voor haar man omdat ze aan hem is uitgehuwelijkt, heftig verhaal. Zo ga je toch anders kijken naar die vrolijk lachende indische mannen.

• 07 November 2014 - 14:35

Johan:

Ik kan niet wachten op een demo van Access Review!